Благодаря много
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
все пак да споделя развитието по моя пост 2737. След почистените и регулирани дюзи и новия маркуч за картерни газове, колата пак пропушваше, но поне не и на празен ход. Двигателя осезаемо работеше по спокойно. Продължихме да ровим - преди месец смених маркуча от въздушния филтър до турбото с нов затова в него не се съмнявахме, но все пак реших да проверя скобите, тъй като тогава смених оригиналните с нова скоби но с винт. Оказа, се че и двете скоби са се разхлабили. Затегнах ги и след 20км пак се бяха разхлабилиСмених и тях и колата започна да пропушва само когато в пълен покой подам пълна газ. Нещо което се появи след ремапа и заради което свалиха мощността на 170 к.с. и препоръчаха обстойно да се проверят дюзи, турбо пътища, да се изолира ЕГР и т.н.(там пипаха само софтуера, не ровиха по колата да търсят проблема, защото нямаше как да я оставя точно този ден) И стигаме до днес когато дойде комплекта за изолиране на иначе софтуерно спрения ЕГР.(30лв двете планки 2мм, с експресна доставка от UK) Все пак се оказа,че е частично изолоран - на трабата под него имаше иначе добре оформена ламарина от ....кен за бира .... но като започнах да развивам болтовете които държат ЕГРа към колектора, се оказа, че резбата на двата вътрешни болта и резбите на колектора почти ги няма и болтовете излязаяха почти без да ползвам ключ,а гарнитурата между колектора и ЕГР беше разкъсана. Като свалил и външните болтове се видя,че и те са тръгнали. Кой, как, с какво ги е завивал, думи нямам .... Нарязохме по широки разби + нови болтове и колата вече не пуши и грам ...... Не ми се коментира в какви уж реномирани сервизи е била колата и в поне един от тях е свалян колектора и ЕГР ... нищо - поне да бяха казали аз да си го оправя.....
Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m
Comment
-
Добре де, какво е това регулиране на дюзи?
Тези дюзи нямат нищо за регулиране, чисто механично.
Надявам се са ти дали нови кодове за въвеждане в ЕКУ-то.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеДобре де, какво е това регулиране на дюзи?
Тези дюзи нямат нищо за регулиране, чисто механично.
Надявам се са ти дали нови кодове за въвеждане в ЕКУ-то.Като възникна вече фрапиращия проблем с пушенето(въпреки, че след ремапа вече имах насоки какво трябва да проверя, но така и не ми остана време) основаната диагноза беше "пикаеща дюза". От София Дизел Център ми дадоха цени от 80 до 360лв на дюза в зависмост какво трябва да се прави - 80 за почистване и регулиране и от там нагоре, в зависимост какво трябва да се подменя, като най-високата цена е за пълно рециклиране на дюзата. Според тях дюзите бяха за почистване и регулиране. Дюзите дойдоха с детайлно описание на показанията преди-след и кодове за въвеждане в компа. Иначе като свалихме дюзите гледката беше страшна - по 2см кристализирани "игли" от всяка при разпръсквачите и нагар който приличаше на пясък. Но преди да ги изпратят в София Дизел Център, в моя сервиз са ги поизчистили .... Предните 2 месеца бях извън БГ и колата не беше карана и като се върнах се започна едно блъскане с добавки, което и аз не знам защо направих. И след два резервоара с агресивни добавки на Бардал и Про Тек дюзите заминаха в сервиз
Може да е съвпадения, много хора споделят много добри впечатления от тези добавки
Аз се наиграх
Днес вече всичко е ОК. Незнам съвпадение от смяна на мъркучи, скоби, чистене на дюзи, затапване на ЕГР... Споделям опит ....
Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m
Comment
-
Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщениеНезнам дали използвам правилния термин, за съжаление неволята ме кара да се запознавам по-навътре с тези двигатели, а честно казано не искамКато възникна вече фрапиращия проблем с пушенето(въпреки, че след ремапа вече имах насоки какво трябва да проверя, но така и не ми остана време) основаната диагноза беше "пикаеща дюза". От София Дизел Център ми дадоха цени от 80 до 360лв на дюза в зависмост какво трябва да се прави - 80 за почистване и регулиране и от там нагоре, в зависимост какво трябва да се подменя, като най-високата цена е за пълно рециклиране на дюзата. Според тях дюзите бяха за почистване и регулиране. Дюзите дойдоха с детайлно описание на показанията преди-след и кодове за въвеждане в компа. Иначе като свалихме дюзите гледката беше страшна - по 2см кристализирани "игли" от всяка при разпръсквачите и нагар който приличаше на пясък. Но преди да ги изпратят в София Дизел Център, в моя сервиз са ги поизчистили .... Предните 2 месеца бях извън БГ и колата не беше карана и като се върнах се започна едно блъскане с добавки, което и аз не знам защо направих. И след два резервоара с агресивни добавки на Бардал и Про Тек дюзите заминаха в сервиз
Може да е съвпадения, много хора споделят много добри впечатления от тези добавки
Аз се наиграх
Днес вече всичко е ОК. Незнам съвпадение от смяна на мъркучи, скоби, чистене на дюзи, затапване на ЕГР... Споделям опит ....
)).....а иначе ни дигат стандарта.......
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Колеги, светна ми проблем с преден ляв фар, а фара си свети.. Имам дневни светлини на мигача с вградена дневна светлина и резистор. Карам така от 3 месеца, но снощи се появи за около 30 минути. Ще проверя дневните светли и, но за фара не знам къде да гледам за масата и т.н Някой имал ли е такъв случай ?Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic
Comment
-
Първоначално публикувано от KroGh Покажи съобщениеКолеги, светна ми проблем с преден ляв фар, а фара си свети.. Имам дневни светлини на мигача с вградена дневна светлина и резистор. Карам така от 3 месеца, но снощи се появи за около 30 минути. Ще проверя дневните светли и, но за фара не знам къде да гледам за масата и т.н Някой имал ли е такъв случай ?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеГабаритната крушка махнал ли си я? Ако не, най-вероятно е изгоряла.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic
Comment
-
Първоначално публикувано от KroGh Покажи съобщениеКолеги, как да премина в режим AUX? Натискане и задържане бутона CD не става, както и два пъти бързо натискане CD също не става. Да не би да се преминава по друг начин ?
Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
Comment
-
Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщениеС радио ли си или навигация? Навигацията няма аукс
Sent from my EVA-L19 using TapatalkAlfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic
Comment
-
Първоначално публикувано от KroGh Покажи съобщениеНавигация съм.. Взех си Aux кабел, и исках да го включа отзад в жълтата букса, но явно няма да стане. Снощи записах диск с мп3 песни, но като премина на CDC (чейнджъра) и почва първата песен, свири 2 секунди и спира. Чудя се да си взема FM трансмитер или Yatour.
Горещо препоръчвам да си вземеш ятур с блутут и да си пускаш песните от телефона - аз поръчах такъв от немския ибей, излезна нещо от сорта на 160лв .. засега го ползвам от 3-4 месеца и не съм имал никакви оплаквания
Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
Comment
-
Първоначално публикувано от krisangelov Покажи съобщениеДа ви подскажа една идея - Xiaomi Roidmi 3 s - много добър ФМ трансмитер с вграден блутут за разговори и плейване на песни на скромната цена от 30/35 лв.
Утре, като го подкарам ще споделя мнения!Пиши отзиви утре, да знам дали да го поръчвам и аз
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic
Comment
-
Въпросния кабел не имитира ли чейнджъра?
Ако е така просто трябва да натиснеш копчето за него и трябва да тръгне ужAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment